Diana Seceleanu

Diana Seceleanu

Am împlinit, recent, un deceniu de experiență în comunicare. Începuturile mi-au fost în presă, ca jurnalist, iar în urmă cu cinci ani, mi-am asumat o nouă provocare, de data aceasta în relații publice.

Între timp, am depășit „borna” de 60 de proiecte promovate în presă și blogosferă, din domenii precum antreprenoriat, IT, business, coaching, consultanță pentru obținerea fondurilor europene, HoReCa, magazine, organizări evenimente, proiecte caritabile, sport, start-up-uri românești și user experience.

M-au motivat, încă de la început, o serie de standarde etice și morale și dorința de a face lucrurile altfel. Poate că acest lucru a triat proiectele, însă au rămas acelea care sunt relevante pentru valorile mele, așadar este singurul compromis, pe care am fost dispusă să-l fac, căci vorba ceea: „Never forget that integrity is the first order of your day”.

Așadar, dacă ai un business și vrei să se afle despre el, în urma unei strategii solide de PR, iar paragraful de mai sus nu te-a speriat, e posibil să fiu omul potrivit. 🙂